Blizu naravi.
O PODJETJU
V podjetju Rimski vrelec smo z nakupom propadajočega turističnega kompleksa v Kotljah v letu 2020 pristopili k projektu njegove revitalizacije.
Blizu naravi.
Kdo smo?
Smo družinsko podjetje, kjer sta gonila sila projekta Marjana Kaker in Branko Dervodel, Brankova hčerka Lea je direktorica podjetja, njegov sin Jure pa prav tako aktivno sodeluje pri projektu. V našo ekipo smo že vse od pričetka projekta vključili tudi druge strokovnjake iz področja arhitekture, gradbeništva, brandinga in marketinga, s katerimi skupaj snujemo novo zgodbo Rimskega vrelca.
Blizu naravi.
Revitalizacija turističnega območja
Projekt revitalizacije turističnega območja Rimski vrelec poteka fazno. Kot prva izmed faz se je jeseni 2022 zaključila ureditev športno-rekreacijskega dela. V letu 2023 načrtujemo vzpostavitev tematskega glampinga s skupno 5 enotami, kot zadnja izmed faz pa bo potekala izgradnja butičnega hotela.
S kavarno, športnimi in otroškim igriščem ter piknik kotičkom želimo ponuditi nov prostor sprostitve in rekreacije na Koroškem. Kjer lahko sproščeno posediš v zelenem, se podružiš s prijatelji, kjer se lahko otroci varno igrajo na lesenih igralih in kjer se lahko ustaviš za osvežitev po vzponu na Uršljo, kolesarjenju ali sprehodu.
Posebno mesto smo na tem območju namenili edinstveni hotuljski slatini, temu koroškemu naravnemu biseru. Odslej je v obliki vodne fontane, ki je umeščena na plato ob cesti Kotlje-Ivarčko jezero, eden vidnejših in bolj prepoznavnih elementov ureditve tega območja. Hkrati predstavlja točko javnega dostopa do mineralne vode za vse.
Blizu naravi.
Trajnostno in lokalno
Celoten koncept Rimskega vrelca gradimo v duhu našega novega slogana, ki se glasi BLIZU NARAVI. Tako želimo delovati trajnostno na vseh ravneh poslovanja, hkrati pa omogočati vsem obiskovalcem čim bolj sproščen čas bivanja zunaj, v naravi. Rimski vrelec leži neposredno pod Uršljo goro in je čudovito izhodišče za preživljanje prostega časa v naravi.
Turizem želimo graditi skupaj z lokalno skupnostjo in lokalnimi ponudniki. To je naša dolgoročna usmeritev. Tako smo se že v samem začetku projekta povezali z lokalnimi kmetijami in nekaterimi drugimi lokalnimi ponudniki. Poleg ponudbe v kavarni razvijamo skupaj tudi nove izdelke.